Termeni și condiții

Mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul și produsele pe care le comercializăm prin intermediul magazinului nostru online.

1.      GENERALITĂȚI

Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Acest document (denumit în continuare „Termenii și Condițiile”) reprezintă condițiile utilizării site-ului www.vioberry.md (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile plasării de comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare și de retur. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală - un contract între dumneavoastră și noi. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.

Site-ul web www.vioberry.md este administrat de către “AGROVIOCOP” SRL, IDNO: 1015608000443, având sediul în municipiul Chișinău, bd. Mircea cel Bătrân, 50, MD 2075, tel. (+373) 78689698. Adresa de e-mail: vioberry@mail.ru

Acest site a fost realizat în scopul de a asigura, în mod gratuit, tuturor celor interesați de produsele noastre, informații cu privire la acestea, precum și de a oferi posibilitatea plasării de comenzi online.

Acceptarea termenilor si condițiilor este realizată, odată cu selectarea opțiunii "Am luat cunoștință și accept Termenii si Condițiile". Selectarea acesteia, indică faptul că sunteți de acord cu respectarea termenilor si condițiilor Vioberry pe care le-ați citit, le-ați înțeles și le-ați acceptat în integralitate.

2.  DISPOZIȚII GENERALE

La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos.

Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 1029 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștință și sunt de acord cu termenii și condițiile de vânzare pe site-ul  www.vioberry.md  și cu prelucrarea datelor cu caracter personal". Toate Ofertele afișate pe acest site sunt valabile în limita stocului existent.

Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date fără o notificare prealabilă a clienților.

Prezentele condiţii reprezintă cadrul general potrivit cărora se desfaşoară activitatea de comerţ electronic la distanţă/online, cuprinse într-un sistem de vânzare organizat de “AGROVIOCOP” SRL. Aceste condiţii de comerţ electronic se pot realiza inclusiv prin încheierea unui contract electronic de vânzare-cumpărare la distanţă, asupra carora prin comanda efectuată după comunicarea electronică comercială din partea vânzătorului, consumatorul persoană fizică îşi exprimă expres şi neviciat consimţământul cu privire la încheierea la distanţă a contractului, prin plasarea comenzii.

Condiţiile generale se aplică şi persoanelor juridice, în condiţiile diferenţierii pe care legislaţia Republicii Moldova o reglementează. În aceeaşi măsură, prin comanda plasată, persoanele juridice îşi manifestă consimţământul neviciat cu privire la clauzele contractului electronic de vânzare-cumpărare la distanţă prevăzute în prezentele condiţii generale şi stipulate în legislaţia Republicii Moldova.

3.      DEFINIȚII

CLIENT – orice persoana fizică care a împlinit vârsta de 18 ani sau persoana juridică care acceseaza Site-ul Vioberry, care și-a dat acordul cu privire la prezentele Termeni si Conditii Generale.

COMANDĂ – reprezinta intenția cumpărătorului de a achiziționa Produse de pe Site transmisă Vânzătorului, prin intermediul Site-ului.

CONTRACT – înseamnă prezentul document Termeni și condiții și stabilește condițiile generale de vânzare online a produselor de catre Vioberry, precum și drepturile si obligațiile Vânzătorului și ale Clientului/Cumpărătorului și produce efectele unui contract încheiat la distanțâ între Vânzător și Cumpărător, începând cu momentul transmiterii de către Vioberry a confirmării acceptării Comenzii

COȘ DE CUMPĂRĂTURI – forma online a coșului compus din totalitatea Produselor selectate de către Client/Cumpărător din Site în vederea achiziționării.

CUMPĂRĂTOR – Clientul care efectuează o Comandă.

PAGINA PRODUS – pagina dedicată Produsului comercializat pe Site, care afișează informații detaliate despre acesta. Informațiile sunt însoțite de imaginea Produsului și pot indica numele și tipul produsului, prețul in Lei, conținutul nutritional etc.

PRODUS – orice articol afișat pe site care în momentul plasării comenzii este disponibil și urmează a fi livrat catre Cumpărător în baza comenzii acestuia. În spațiul Site-ului, Produsele se regăsesc grupate pe categorii și pot fi afișate detaliat până la nivelul de Pagină produs, care afișeaza caracteristicile individuale ale Produsului selecționat. Disponibilitatea și restricțiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afișate individual pentru fiecare Produs în parte.

SITE domeniu www.vioberry.md, subdomeniile si aplicațiile mobile ale acestuia.

TAXA DE LIVRARE – suma pe care Clientul o datoreaza Vânzătorului ca urmare a livrării la domiciliu a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa de livrare este inclusă în prețul final al Comenzii.

TRANZACȚIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui Produs de către Vioberry prin utilizarea serviciilor procesatorului de plăți agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

4.      SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

“Agroviocop” SRL, prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu Legea Nr. 133 din 08.07.2011 cu privire la protecția datelor cu caracter personal. Utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru următoarele scopuri:

Contractarea și administrarea relației cu clienții.

Date pentru analiza statisticilor accesării clienților noștri

Date pentru politica de cookie-uri

Date pentru publicitatea personalizată conform cotegoriilor de interes al clientului

Accesul sau transmiterea informației cu caracter personal poate fi furnizată catre:

Furnizorii de servicii de plată/bancare;

Furnizorii de servicii de cercetări de piață;

Instituții publice la solicitare conform legislației

5.  FOLOSIREA COOKIE-URILOR

      Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda "cookies". Noi folosim "cookies" pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des aceasta metodă pentru a imbunătăți identificarea utilizatorilor lor. "Cookies" reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit în momentul când Clientul viziteaza site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Daca Clientul nu elimina "cookies", de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.

6.       MĂSURI DE SECURITATE

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site.

Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere.

7.      CUM CUMPĂRĂM? TEHNOLOGIA EFECTUĂRII CUMPĂRĂTURII

Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGA IN COS’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Acesta este accesibil din colțul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Editează sau continua cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘COMANDA’.

Introduceți datele de contact şi datele livrării mărfurilor:

– Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;

- Numărul de telefon al Cumpărătorului;

– în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:

– adresa de livrare;

– numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.

După care este necesara selectarea metodei de plata.

Click pe ‘CONTINUA’ pentru a continua pe platforma de plata securizata.

8. CUM PLĂTIM?

a) Plata în numerar la livrare.

La livrare, după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează bonul fiscal cumpărătorului.

b) Plata cu cardul bancar la livrare.

La livrare, după verificarea produselor, curierul la fața locului, utilizând post terminalul bancar mobil, eliberează cumpărătorului un bon de plată de la terminalul bancar și bonul fiscal de la casa de marcat mobilă.

c) Plata online (prin furnizorul de plăți electronice Paynet).

Plata se efectuează prin Internet pe pagina www.vioberry.md, care vă va redirecționa spre pagina de plată a furnizorului de plăți electronice Paynet, la livrare după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează bonul fiscal cumpărătorului.

d) Plata prin transfer bancar (persoane juridice).

După ce a intrat o anumită sumă de bani în contul curent al vînzătorului, la livrare după verificarea produselor, curierul transmite împreună cu produsele factura fiscală semnată și ștampilată.

e) Plata în numerar la livrare (persoană juridică)

La livrare după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează bonul fiscal și îl transmite împreună cu factura fiscală cumpărătorului.

Produsele pot să difere de cele indicate în imagini. Imaginile și pozele sunt cu titlu de prezentare. Produsele și ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil. În cazul în care produsul achitat nu este disponibil se va concretiza telefonic înlocuirea acestuia cu alt produs.


9.      LIVRARE

Livrarea se efectuează în orașul Chișinău și suburbiile acestuia.

Formați de sine stătător comanda produselor dorite de pe site. Noi Vă Vom contacta pentru a conveni ziua şi timpul comod pentru livrare.

Comenzile se livrează 6 zile în săptămână, conform graficului:

• Comenzile plasate luni-sâmbătă, până la ora 17:00, vor fi livrate în aceeași zi. Livrarea se va efectua între orele 11:00-20:00

• Comenzile plasate luni-sâmbătă, după ora 17:00, vor fi livrate în ziua următoare. Livrarea se va efectua între orele 11:00-20:00.

• Pentru comenzile plasate duminică livrarea se va efectua între orele 11:00-20:00.

*Utilizatorul site-ului își asumă responsabilitatea totală privind informația personală și de contact introdusă, precum: numărul de telefon, e-mailul, adresă, comentariile, etc.

10. RAMBURSAREA PLĂȚII

Se efectuează în cazurile când există o bănuială rezonabilă că a fost comisă o fraudă și când livrarea este imposibilă sau livrarea nu a fost efectuată în limitele termenului maxim din data confirmării Operațiunii de plată respective.

AGROVIOCOP SRL este obligat să inițieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției respective, cu excepția situațiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.

Magazinul electronic Vioberry sau Cumpărătorul are posibilitate să inițieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției  în sumă totală, cât şi în sumă parțială, reieșind din natura şi cauza revocării.

Returnarea are loc doar la cardul cu care s-a efectuat tranzacția online.

11. RETURNAREA MĂRFII

Returnarea mărfii este posibilă în cazul în care clientul a depistat în momentul predării coletului de către curier că marfa nu coincide cu ceea ce clientul a solicitat, doar în cazul în care nu a preluat marfa. În alte cazuri conform legislației în viguare inclusiv a Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția consumatorului.

Pentru întrebări legate de restituirea mărfii vă adresați la Serviciul Suport Clienți.

12. DISPOZIȚII FINALE ȘI JURIDICE

Orice litigiu apărut în timpul accesării site-ului www.vioberry.md (în timpul efectuării comenzii, achitării sau transportării produselor) va fi soluționat pe cale amiabilă în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării vânzătorului în formă scrisă. În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.