Termeni și condiții
Mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul și produsele pe care le comercializăm prin intermediul magazinului nostru online.
1. GENERALITĂȚI
Vă rugăm să citiți acest document cu atenție. Acest document (denumit în
continuare „Termenii și Condițiile”) reprezintă condițiile utilizării site-ului
www.vioberry.md (denumit în continuare „Site-ul”) și condițiile plasării de
comenzi de produse prin intermediul site-ului, inclusiv condițiile de livrare
și de retur. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi
sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document
reprezintă o convenție legală - un contract între dumneavoastră și noi. Dacă nu
sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm
să nu utilizați site-ul.
Site-ul web www.vioberry.md este
administrat de către “AGROVIOCOP” SRL, IDNO: 1015608000443, având sediul în
municipiul Chișinău, bd. Mircea cel Bătrân, 50, MD 2075, tel. (+373) 78689698. Adresa de e-mail: vioberry@mail.ru
Acest site a fost realizat în scopul de a asigura, în mod gratuit, tuturor
celor interesați de produsele noastre, informații cu privire la acestea, precum
și de a oferi posibilitatea plasării de comenzi online.
Acceptarea termenilor si condițiilor este realizată, odată cu selectarea
opțiunii "Am luat cunoștință și accept Termenii si Condițiile".
Selectarea acesteia, indică faptul că sunteți de acord cu respectarea
termenilor si condițiilor Vioberry pe care le-ați citit, le-ați înțeles și
le-ați acceptat în integralitate.
2. DISPOZIȚII
GENERALE
La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și
condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții)
prezentate mai jos.
Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate
pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 1029 din Codul civil
al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic.
Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare,
le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștință și sunt de acord
cu termenii și condițiile de vânzare pe site-ul
www.vioberry.md și cu prelucrarea
datelor cu caracter personal". Toate Ofertele afișate pe acest site sunt
valabile în limita stocului existent.
Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105
din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și a altor
acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date
fără o notificare prealabilă a clienților.
Prezentele condiţii reprezintă cadrul general potrivit cărora se desfaşoară
activitatea de comerţ electronic la distanţă/online, cuprinse într-un sistem de
vânzare organizat de “AGROVIOCOP” SRL. Aceste condiţii de comerţ electronic se
pot realiza inclusiv prin încheierea unui contract electronic de
vânzare-cumpărare la distanţă, asupra carora prin comanda efectuată după
comunicarea electronică comercială din partea vânzătorului, consumatorul
persoană fizică îşi exprimă expres şi neviciat consimţământul cu privire la
încheierea la distanţă a contractului, prin plasarea comenzii.
Condiţiile generale se aplică şi persoanelor juridice, în condiţiile diferenţierii pe care legislaţia Republicii Moldova o reglementează. În aceeaşi măsură, prin comanda plasată, persoanele juridice îşi manifestă consimţământul neviciat cu privire la clauzele contractului electronic de vânzare-cumpărare la distanţă prevăzute în prezentele condiţii generale şi stipulate în legislaţia Republicii Moldova.
3. DEFINIȚII
CLIENT – orice persoana fizică care a împlinit vârsta de 18 ani sau
persoana juridică care acceseaza Site-ul Vioberry, care și-a dat acordul cu
privire la prezentele Termeni si Conditii Generale.
COMANDĂ – reprezinta intenția cumpărătorului de a achiziționa Produse de pe
Site transmisă Vânzătorului, prin intermediul Site-ului.
CONTRACT – înseamnă prezentul document Termeni și condiții și stabilește
condițiile generale de vânzare online a produselor de catre Vioberry, precum și
drepturile si obligațiile Vânzătorului și ale Clientului/Cumpărătorului și produce
efectele unui contract încheiat la distanțâ între Vânzător și Cumpărător,
începând cu momentul transmiterii de către Vioberry a confirmării acceptării
Comenzii
COȘ DE CUMPĂRĂTURI – forma online a coșului compus din totalitatea
Produselor selectate de către Client/Cumpărător din Site în vederea achiziționării.
CUMPĂRĂTOR – Clientul care efectuează o Comandă.
PAGINA PRODUS – pagina dedicată Produsului comercializat pe Site, care
afișează informații detaliate despre acesta. Informațiile sunt însoțite de
imaginea Produsului și pot indica numele și tipul produsului, prețul in Lei,
conținutul nutritional etc.
PRODUS – orice articol afișat pe site care în momentul plasării comenzii
este disponibil și urmează a fi livrat catre Cumpărător în baza comenzii
acestuia. În spațiul Site-ului, Produsele se regăsesc grupate pe categorii și
pot fi afișate detaliat până la nivelul de Pagină produs, care afișeaza caracteristicile
individuale ale Produsului selecționat. Disponibilitatea și restricțiile
aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afișate individual pentru
fiecare Produs în parte.
SITE domeniu www.vioberry.md, subdomeniile si aplicațiile mobile ale acestuia.
TAXA DE LIVRARE – suma pe care Clientul o datoreaza Vânzătorului ca urmare
a livrării la domiciliu a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa
de livrare este inclusă în prețul final al Comenzii.
TRANZACȚIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui Produs de către Vioberry prin utilizarea serviciilor procesatorului de plăți agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
4. SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
“Agroviocop” SRL, prelucrează datele cu caracter personal în conformitate
cu Legea Nr. 133 din 08.07.2011 cu privire la protecția datelor cu caracter
personal. Utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru următoarele
scopuri:
Contractarea și administrarea relației cu clienții.
Date pentru analiza statisticilor accesării clienților noștri
Date pentru politica de cookie-uri
Date pentru publicitatea personalizată conform cotegoriilor de interes al
clientului
Accesul sau transmiterea informației cu caracter personal poate fi
furnizată catre:
Furnizorii de servicii de plată/bancare;
Furnizorii de servicii de cercetări de piață;
Instituții publice la solicitare conform legislației
5. FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda "cookies". Noi folosim "cookies" pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des aceasta metodă pentru a imbunătăți identificarea utilizatorilor lor. "Cookies" reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit în momentul când Clientul viziteaza site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Daca Clientul nu elimina "cookies", de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.
6. MĂSURI DE SECURITATE
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul
neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării
corecte a informației de pe site.
Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere.
7. CUM CUMPĂRĂM? TEHNOLOGIA EFECTUĂRII CUMPĂRĂTURII
Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click
pe butonul ‘ADAUGA IN COS’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este
acum disponibil în ‘COSUL DE CUMPARATURI’. Acesta este accesibil din colțul
dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi
‘COSUL DE CUMPARATURI’. Editează sau continua cu comanda mărfurilor prin click
pe butonul ‘COMANDA’.
Introduceți datele de contact şi datele livrării mărfurilor:
– Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
- Numărul de telefon al Cumpărătorului;
– în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru
asigurarea cu succes a livrării:
– adresa de livrare;
– numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care
acesta este diferit de Cumpărător.
După care este necesara selectarea metodei de plata.
Click pe ‘CONTINUA’ pentru a continua pe platforma de plata securizata.
8. CUM PLĂTIM?
a) Plata în numerar la livrare.
La livrare, după verificarea produselor, curierul la fața locului
eliberează bonul fiscal cumpărătorului.
b) Plata cu cardul bancar la livrare.
La livrare, după verificarea produselor, curierul la fața locului, utilizând post terminalul bancar mobil, eliberează cumpărătorului un bon de plată de la terminalul bancar și bonul fiscal de la casa de marcat mobilă.
c) Plata online (prin furnizorul de plăți electronice Paynet).
Plata se efectuează prin Internet pe pagina www.vioberry.md, care vă va
redirecționa spre pagina de plată a furnizorului de plăți electronice Paynet,
la livrare după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează
bonul fiscal cumpărătorului.
d) Plata prin transfer bancar (persoane juridice).
După ce a intrat o anumită sumă de bani în contul curent al vînzătorului,
la livrare după verificarea produselor, curierul transmite împreună cu produsele
factura fiscală semnată și ștampilată.
e) Plata în numerar la livrare (persoană juridică)
La livrare după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează
bonul fiscal și îl transmite împreună cu factura fiscală cumpărătorului.
Produsele pot să difere de cele indicate în imagini. Imaginile și pozele
sunt cu titlu de prezentare. Produsele și ofertele sunt valabile în limita
stocului disponibil. În cazul în care produsul achitat nu este disponibil se va
concretiza telefonic înlocuirea acestuia cu alt produs.
Livrarea se efectuează în orașul Chișinău și suburbiile acestuia.
Formați de sine stătător comanda produselor dorite de pe site. Noi Vă Vom
contacta pentru a conveni ziua şi timpul comod pentru livrare.
Comenzile se livrează 6 zile în săptămână, conform graficului:
• Comenzile plasate luni-sâmbătă, până la ora 17:00, vor fi livrate în
aceeași zi. Livrarea se va efectua între orele 11:00-20:00
• Comenzile plasate luni-sâmbătă, după ora 17:00, vor fi livrate în ziua
următoare. Livrarea se va efectua între orele 11:00-20:00.
• Pentru comenzile plasate duminică livrarea se va efectua între orele
11:00-20:00.
*Utilizatorul site-ului își asumă responsabilitatea totală privind
informația personală și de contact introdusă, precum: numărul de telefon,
e-mailul, adresă, comentariile, etc.
10. RAMBURSAREA PLĂȚII
Se efectuează în cazurile când există o bănuială rezonabilă că a fost
comisă o fraudă și când livrarea este imposibilă sau livrarea nu a fost
efectuată în limitele termenului maxim din data confirmării Operațiunii de
plată respective.
AGROVIOCOP SRL este obligat să inițieze Revocarea Operațiunii de
plată/Tranzacției respective, cu excepția situațiilor în care a fost primit de
la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de
livrare.
Magazinul electronic Vioberry sau Cumpărătorul are posibilitate să inițieze
atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției
în sumă totală, cât şi în sumă parțială, reieșind din natura şi cauza
revocării.
Returnarea are loc doar la cardul cu care s-a efectuat tranzacția online.
11. RETURNAREA MĂRFII
Returnarea mărfii este posibilă în cazul în care clientul a depistat în
momentul predării coletului de către curier că marfa nu coincide cu ceea ce
clientul a solicitat, doar în cazul în care nu a preluat marfa. În alte cazuri
conform legislației în viguare inclusiv a Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu
privire la Protecția consumatorului.
Pentru întrebări legate de restituirea mărfii vă adresați la Serviciul Suport Clienți.
12. DISPOZIȚII FINALE ȘI JURIDICE
Orice litigiu apărut în timpul accesării site-ului www.vioberry.md (în
timpul efectuării comenzii, achitării sau transportării produselor) va fi
soluționat pe cale amiabilă în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul
înștiințării vânzătorului în formă scrisă. În cazul în care conflictul nu poate
fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din
Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își
asumă în totalitate aceste riscuri.